Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální didaktické postupy využitelné u primárních poruch výživy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00043866" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00043866 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální didaktické postupy využitelné u primárních poruch výživy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mezi primární poruchy výživy je řazena i mentální anorexie a mentální bulimie, které jsou nejnápadnějšími poruchami příjmu potravy zejména v kategorii dospívajících dívek a mladých žen. U těchto poruch příjmu potravy dochází vždy k těžkému poškození fyzické, psychické i sociální stránky zdraví jedince. Těžiště účinné pomoci spočívá v důsledné a kvalifikované primární prevenci. Proto se v tomto příspěvku budeme podrobněji zabývat některými metodickými a didaktickými náměty, které jsou využitelné ve výuceVýchovy ke zdraví na základní či střední škole, ale také, po vhodném přizpůsobení, ve výuce budoucích učitelů v rámci oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakultě.

  • Název v anglickém jazyce

    Actual didactic processes useable for primary nutrition deffect causes

  • Popis výsledku anglicky

    Anorexia nervosa and Bulimia nervosa are primary nutrition disorders and the most remarkable eating disorders, especially amongst juvenile and young women. Physical, psychic and social health damage is allways attendant. Focus of the effectual help is inconsistent and professional prevention. This article is about some methodics and didactics, which could be useful for Health education classwork primary schools, secondary schools and after revisions for university, Health education also.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Antropologicko-psychologické aspekty zdravého životního stylu v olomouckém regionu

  • ISBN

    978-80-244-2454-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UP v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku