Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00051329" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00051329 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita života školy z perspektivy žáků se sociálním znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
Ve stati představujeme výsledky výzkumné studie. Interpretujeme specifika v postojích žáků se sociálním znevýhodněním ke kvalitě života školy jako rizikové skupiny.Tyto výsledky jsou prezentované ve srovnání s majoritní skupinou žáků.
Název v anglickém jazyce
Quality of School Life from the Socially Disadvantaged Pupils Perspective
Popis výsledku anglicky
In the chapter there are introduced the outcomes of research study concernig consequences of risk groups students attitudes toward school enviroment quality. We present data analysis of socially disadvantaged pupils in comparison with the majority pupilsgroup.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
ISBN
978-80-210-5033-4
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
77-90
Počet stran knihy
381
Název nakladatele
MUNI
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—