Návrhy na modifikaci výukových metod a strategií ve vzdělávání intelektově nadaných žáků v běžné třídě základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00056020" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00056020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrhy na modifikaci výukových metod a strategií ve vzdělávání intelektově nadaných žáků v běžné třídě základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola vznikla na základě řešení výzkumného záměru. Obsahem jsou specifické potřeby nadaných žáků v běžné základní škole a navrhovaná úprava metod pro práci s nadanými žáky.
Název v anglickém jazyce
Proposal for modification tutorial methods and strategy in education intellective gifted learner in ordinary class primary school
Popis výsledku anglicky
Chapter was created on the basis of research intention solution. The contents are the specific needs of gifted students in regular elementary school and the proposed adjustment methods for working with the bright pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Šimoník, O. (ed.) Výchova a nadání 3
ISBN
978-80-210-5117-1
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
51-74
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—