Metodika práce v rané péči pro sluchově postižené v Německu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00042935" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00042935 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika práce v rané péči pro sluchově postižené v Německu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se týká metodiky práce a činnosti rané péče pro děti se sluchovým postižením v Německu. Čerpá ze stáže na oddělení rané péče (Frühförderung) při zařízení Hör-Sprachzentrum Heidelberg/Neckargemünd, Staatliche Schule für Gehörlose, Schwerhörige und Sprachbehinderte a na spolupracujícím samostatném pracovišti Dětské audiologické poradny (Pädoaudiologische Beratungsstelle) v Heidelbergu ve spolkové zemi Baden-Württemberg. Zabývá se tedy rovněž speciálně pedagogickým, surdopedickým, poradenstvím, činnosti dětských audiologických poraden a pracovišť rané péče pro sluchově postižené děti a jejich rodiny, učitele a vychovatele. Výsledky šetření byly získány v rámci dílčího výzkumu k oblasti komunikačních kompetencí žáků žákladních škol pro sluchově postižené.
Název v anglickém jazyce
Metodics of Work in Early Care for Hearing Impaired in Germany
Popis výsledku anglicky
The paper is concerned with the metodics of work in early care centre for children with hearing impairment in Germany. Data were collected in early care centre (Frühförderung) by institution Hör-Sprachzentrum Heidelberg/Neckargemünd, Staatliche Schule für Gehörlose, Schwerhörige und Sprachbehinderte in Heidelberg, Germany. The article is also concerned with the special pedagogy counseling, with work in children audiology counseling services and early care centres for children with hearing impairment andtheir families, teachers and educators. The results have been obtained during a part research in the field of communicative competences of pupils at primary schools for hearing impaired.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. Dramaterapeutická konference
ISBN
978-80-244-2492-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF UP v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—