Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika práce v rané péči pro sluchově postižené v Německu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00042935" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00042935 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika práce v rané péči pro sluchově postižené v Německu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se týká metodiky práce a činnosti rané péče pro děti se sluchovým postižením v Německu. Čerpá ze stáže na oddělení rané péče (Frühförderung) při zařízení Hör-Sprachzentrum Heidelberg/Neckargemünd, Staatliche Schule für Gehörlose, Schwerhörige und Sprachbehinderte a na spolupracujícím samostatném pracovišti Dětské audiologické poradny (Pädoaudiologische Beratungsstelle) v Heidelbergu ve spolkové zemi Baden-Württemberg. Zabývá se tedy rovněž speciálně pedagogickým, surdopedickým, poradenstvím, činnosti dětských audiologických poraden a pracovišť rané péče pro sluchově postižené děti a jejich rodiny, učitele a vychovatele. Výsledky šetření byly získány v rámci dílčího výzkumu k oblasti komunikačních kompetencí žáků žákladních škol pro sluchově postižené.

  • Název v anglickém jazyce

    Metodics of Work in Early Care for Hearing Impaired in Germany

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is concerned with the metodics of work in early care centre for children with hearing impairment in Germany. Data were collected in early care centre (Frühförderung) by institution Hör-Sprachzentrum Heidelberg/Neckargemünd, Staatliche Schule für Gehörlose, Schwerhörige und Sprachbehinderte in Heidelberg, Germany. The article is also concerned with the special pedagogy counseling, with work in children audiology counseling services and early care centres for children with hearing impairment andtheir families, teachers and educators. The results have been obtained during a part research in the field of communicative competences of pupils at primary schools for hearing impaired.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. Dramaterapeutická konference

  • ISBN

    978-80-244-2492-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF UP v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku