Verbální tvořivost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami inspirovaná lyrickou poezií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044339" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044339 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Verbální tvořivost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami inspirovaná lyrickou poezií
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu verbální tvořivosti žáků primární školy inspirované lyrickou poezií. Sleduje úroveň tvořivosti a míru schopnosti reflexe rysů lyrické básně ve vlastní produkční aktivitě. Oboje v souvislosti se specifickými dispozicemi a čtenářstvím.
Název v anglickém jazyce
Verbal creativity of pupils with special educational needs inspired with lyrical poetry
Popis výsledku anglicky
The article presents partial results of the research intent on the verbal creativity of primary school pupils which is inspired with lyrical poetry. It notes the level of creativity and reflection of the lyrical texts features in creative activities. Both in the connection with special dispositions and reading books.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
ISBN
978-80-244-2435-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
326
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vydavatelství UP v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
PdF UP v Olomouci
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—