Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Children´s conceptions of health, illness, death and anatomy of the human body

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044684" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044684 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Children´s conceptions of health, illness, death and anatomy of the human body

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on children s naive, spontaneuos conceptions and perceptions of health, illness, death, anatomy of the human body as an important starting points for health education for children on primary school level. It presents research on this issue conducted by autor in the Czech Republic in Brno area. It also provides a comparison of scientific theories and children s perceptions and emphasises the necessity of understanding children s naive conceptions in order to help teachers to induce pupil s conceptual change in the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Children´s conceptions of health, illness, death and anatomy of the human body

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on children s naive, spontaneuos conceptions and perceptions of health, illness, death, anatomy of the human body as an important starting points for health education for children on primary school level. It presents research on this issue conducted by autor in the Czech Republic in Brno area. It also provides a comparison of scientific theories and children s perceptions and emphasises the necessity of understanding children s naive conceptions in order to help teachers to induce pupil s conceptual change in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Řehulka, E. (ed.). School and Health 21. Health education: Contexts and Inspiration.

  • ISBN

    978-80-210-5259-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku