Individuální zvláštnosti žáka v cizojazyčném vyučování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045830" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045830 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Individuální zvláštnosti žáka v cizojazyčném vyučování
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka se zaměřuje na vymezení souboru individuálních zvláštností žáka, které jsou relevantní z hlediska individualizace a vnitřní diferenciace cizojazyčného vyučování na 1. stupni základní školy.
Název v anglickém jazyce
Individual Learner Differences in Foreign Language Teaching
Popis výsledku anglicky
The autor aims at defining the set of individual differences relevant for the individualization and differentiation of foreign language teaching at primary schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Havel, J., Filová, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.
ISBN
978-80-7315-202-4
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—