Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045948" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045948 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou umístěny výsledky výzkumu z oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol.
Název v anglickém jazyce
Education on of Pupils with Imparied Communication Ability at Inclusive Elementary School
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with the results of research in the field of education on of pupils with impaired communication abilities at inclusive elementary school.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3
ISBN
978-80-7290-472-3
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
155
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—