Zhodnocení procesu individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území JmK
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046108" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046108 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zhodnocení procesu individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území JmK
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou prezentována data získaná výzkumnou činností jednoho z týmů zaměřeného na výzkumnou činnost v oblasti poruch autistického spektra (PAS) v rámci výzkumného záměru PdF MU. Autoři zhodnocují proces individuální integrace žáků s PAS ve školách hlavního vzdělávacího proudu na území Jihomoravského kraje.
Název v anglickém jazyce
Process Evaluation of Individual Integration of Pupils with ASD into Mainstream Schools in the South Moravian Region
Popis výsledku anglicky
The chapter offers data obtained by research activities of one of teams focusing on research activities in the area of autismu spectrum disorders (ASD) within the research project of the Faculty of Education, Masaryk University. The authors evaluate theprocess of individual integration of pupils with ASD in mainstream schools in the South Moravian region.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School
ISBN
978-80-7315-202-4
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—