Výzkumné zjištění metody nedokončených vět v rámci mapování účinků interaktivního divadla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046631" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046631 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkumné zjištění metody nedokončených vět v rámci mapování účinků interaktivního divadla
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky předvýzkumného šetření založeného na interpretaci dat získaných pomocí metody nedokončených vět v kontextu využití interaktivního divadla v edukačním prostředí na tematiku sociálně patologických jevů.
Název v anglickém jazyce
Outcomes of research using method of open-ended sentences in the frame of evaluating the effectivenes of interactive theatre
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to present outcomes of a pre-research study based on the interpretation of data gathered through the method of open-ended sentences in the context of interactive theatre. The research was carried out in educational setting and focused on social pathological phenomena.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vítková, M., Havel, J. Inkluzivní vzdělávání v primární škole
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—