Motivace v matematice a dílčí výsledky průzkumu užívání motivačních metod ve výuce nadaných žáků v matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046695" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace v matematice a dílčí výsledky průzkumu užívání motivačních metod ve výuce nadaných žáků v matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Matematika se všeobecně považuje za abstraktní vědu. Zmocňování se matematických poznatků je mnohem složitější a náročnější, než se učit cokoliv jiného. V příspěvku jsou shrnuty nejčastěji zmiňované charakteristiky o motivaci nadaných dětí v matematice aprezentovány výsledky výzkumu vyučovacích metod, které používají vyučující při vzdělávání nadaných žáků v matematice
Název v anglickém jazyce
Motivation in Mathematics and Partial Results of Reseaching of Using motivating Method in Teaching
Popis výsledku anglicky
Mathematics is generally considered to be an abstract science. Consequetiz, leasing mathematics is more difficult than memorizing anything non-mathematical. The paper summarizes the most frequently mentioned motivation in by teaching mathematics of gifted children and there are the results of reseaching the most using method.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
VZDĚLÁVÁNÍ NADANÝCH ŽÁKŮ
ISBN
978-80-210-5349-6
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Počet stran knihy
207
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—