Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046987" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046987 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se věnuje vzdělávacímu programu pro žáky na základních školách praktických, kterým je Příloha Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, zejména uplatnění vyučovacích metod aforem. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován na základních školách praktických v Jihomoravském kraji v letech 2009 a 2010. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Education of Students with Mild Intellectual Disabilities
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with an education of pupils with mild mental retardation, especially the realization of education according to the Framework Educational Programme for Elementary Education - Appendix Regulating the Education of Pupils with Mild Mental Retardation at schools for pupils with mild mental retardation. The chapter presents a research, which was realized at schools for pupils with mild mental retardation in the South Moravian Region in the years 2009 and 2010. There are interpreted partial results and presented conclusions of research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—