Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace pojetí mediální výchovy v České republice a v Kanadě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00058850" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00058850 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace pojetí mediální výchovy v České republice a v Kanadě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá pojetím průřezového tématu mediální výchovy v kurikulárních dokumentech České republiky a srovnává tuto koncepci s kurikulem kanadských škol. Autorka ve stručnosti charakterizuje mediální výchovu a představuje výchozí konceptuální rámecpro mediální výchovu Eddiho Dicka. Jednotlivé kurikulární dokumenty jsou nejprve představeny samostatně, následně jsou porovnány s referenčním modelem pro mediální výchovu Eddiho Dicka. Získané poznatky mohou být východiskem pro případnou úpravu kurikula, pro praxi či pro přípravu učitelů, kteří mají mediální výchovu do výuky implementovat.

  • Název v anglickém jazyce

    The comparison of Czech Media education conception and Kanadian Media education conception

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the conception of the cross-curriculum subject Media Education in the curriculum documents in the Czech Republic and compares this conception with the conception of the curriculum of Canadian schools. The author describes media education and presents conceptual framework for media education of Eddie Dick. Each documents are depicted separately at first, after that the documents are compared with media triangle of Eddie Dick. The findings can be the solution to potential revision ofcurriculum, to praxis or to preparation of teachers who should implement media education into their instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    III. studentská vědecká konference katedry českého jazyka

  • ISBN

    9788021051737

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    5-12

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku