Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příběh české kurikulární reformy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00050376" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00050376 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příběh české kurikulární reformy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitole mapuje vývoj a problémy kurikulární reformy v České republice. Výklad je rozvržen do čtyř částí. Začíná pokusem o vymezení klíčových pojmů z názvu kapitoly (kurikulární reforma, implementace). Navazuje kapitola, jejíž ambicí je mapovat vývoj české kurikulární politiky od roku 2000 do současnosti s ohledem na ideu rámcového a školního kurikula. V další kapitole jsou rozebírány problémy spojené s tvorbou a ověřováním rámcových vzdělávacích programů. Samostatná kapitola je věnována problémům spojeným s plošnou implementací rámcových vzdělávacích programů, která se odehrává prostřednictvím tvorby školních vzdělávacích programů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Story of Czech Curriculum Reform

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter introduces development and problems of curriculum reform in the Czech Republic. The author attempts at clarifying concepts like reform of curriculum, implementation and others. The curriculum policy between 2000 and today is critically reviewed, especially with the focus on the idea of two-level curriculums.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0262" target="_blank" >GAP407/11/0262: Kvalita kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Školy v prúde reforiem

  • ISBN

    978-80-89402-44-1

  • Počet stran výsledku

    35

  • Strana od-do

    49-84

  • Počet stran knihy

    294

  • Název nakladatele

    Renesans

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly