Případové studie tvorby kurikula: shrnutí, diskuse, závěry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052792" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052792 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216275:25210/11:39892002 RIV/49777513:23420/11:43897293
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Případové studie tvorby kurikula: shrnutí, diskuse, závěry
Popis výsledku v původním jazyce
Série případových studií realizovaných v rámci výzkumu Kvalitní škola nabídla širokou paletu oborově specifických portrétů tvorby kurikula. Využit byl také potenciál transdisciplinárního zobecnění. Případové studie poukázaly na problém chybějícího sdíleného jazyka mezi teorií, vývojem a praxí kurikula.
Název v anglickém jazyce
Case Studies of Curriculum Development: Summary, Discussion, Conclusions
Popis výsledku anglicky
A series of case studies conducted in the third phase of Quality School research provided subject specific portraits. The potential of trans-disciplinary generalisations was exploited and the studies proved a mutually inspiring potential. Case studies highlighted the problem of lacking shared language in curriculum theory, design, and practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Píšová, M., Kostková, K., & Janík, T. (Eds.), Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.
ISBN
978-80-87000-78-6
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
269-284
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—