Esteticko-výchovné pojetí literární výchovy v přípravě učitelů primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053536" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053536 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Esteticko-výchovné pojetí literární výchovy v přípravě učitelů primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reflektuje koncepci esteticko-výchovného pojetí literární výchovy v souvislosti s kurikulárním vymezením vzdělávání žáků primární školy.
Název v anglickém jazyce
Aesthetic and educational approach in education of the future primary school teachers
Popis výsledku anglicky
Post-aesthetic concept reflects the educational concept of literary education in the context of curricular definition of primary school pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.
ISBN
978-80-210-5561-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
74-80
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—