Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053718" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053718 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro žáky se sluchovým postižením v České republice a v Německu
Popis výsledku v původním jazyce
Odborná kniha se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Odborná publikace je členěna do pěti kapitol. První z nich se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, druhá a třetí kapitola se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postiženímv České republice a v Německu a poslední dvě kapitoly obsahují a popisují empirické výzkumné šetření ? analýzu stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Communicative Competences of Pupils and Teachers at Primary Schools for Pupils with Hearing Impairment in the Czech Republic and in Germany
Popis výsledku anglicky
The publication focuses on the topic of communicative competences of pupils and teachers at primary schools for hearing impaired in the Czech Republic and Baden-Württemberg in Germany. It specializes in analysis of communicative competences of younger school age pupils and teachers at lower primary schools for hearing impaired. The monograph is structured into five chapters. The first one focuses on specific features in the communication of persons with hearing impairment, the second and third chapter deal with education of children and pupils with hearing impairment in the Czech Republic and in Germany. The fourth chapter and fifth chapter are empirical and contain the research ? analysis of communicative competences.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-210-5564-3
Počet stran knihy
203
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—