Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054777" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Preference žáků ZŠ praktických při volbě povolání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na oblast orientace u žáků ZŠ praktických. Ve výzkumu jsme zjišťovali, na jaký typ školy a jaké obory se žáci nejčastěji hlásí. V textu uvedená specifika žáků ZŠ praktických se odráží i v užším výběru profesí. Uvedený výzkum na školách bude dále využit k tvorbě multimediální studijní opory pro nejčastěji volené obory.
Název v anglickém jazyce
Preferences of Primary School Pupils in Career Choice
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on the area of professional orientation of primary practical school pupils. The aim of the research was to investigate which types of schools pupils choose most often. The specificity of primary practical school pupils, which are mentioned in the paper, limits the possibilities of their choice of profession. The results of the research will be used for creation of a multimedia study support intended for the most frequently chosen courses.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inkuzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole
ISBN
978-80-7315-216-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
440-448
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—