IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055295" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055295 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
IMPLEMENTACE PROBLEMATIKY PRVNÍ POMOCI DO PŘÍPRAVY UČITELŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku zvyšování kompetence učitelů v oblasti první pomoci. Mapuje možnosti implementace výuky první pomoci do pregraduální přípravy budoucích učitelů. Popisuje výzkum, který byl autorkami realizován mezi studenty PdF MU a byl zaměřen na první pomoc.
Název v anglickém jazyce
IMPLEMENTATION OF FIRST AID INTO TEACHER PREPARATION
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on the issue of increasing the ability of teachers in the field of first aid. It maps the possibilities of implementation of first aid education in pregradul preparation of future teachers. It describes research which was focuded on first aid.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola a zdraví 21 Studie k výchově ke zdraví
ISBN
978-80-210-5722-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
101-111
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—