Metodologické aspekty analýzy učebnic německého jazyka z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055406" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055406 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologické aspekty analýzy učebnic německého jazyka z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole se zabýváme metodologickými aspekty aplikace navrženého diagnostického nástroje, který je určen pro posuzování typů, obsahů a funkcí vizuálních prostředků v učebnicích němčiny pro výuku reálií. Představujeme navržený diagnostický nástroj a popisujeme, jak funguje na konkrétních datech.
Název v anglickém jazyce
Methodological aspects of analysis of visuals for teaching about German speaking countries in German language textbooks
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with visuals for teaching about German speaking countries in German as a foreign language textbooks. We describe the application of a diagnostic tool for quantitative analysis of types, contents and functions of visuals for teaching about German speaking countries and demonstrate how this tool is used with given data.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.
ISBN
978-80-210-5705-0
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
97-112
Počet stran knihy
243
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—