Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055530" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055530 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru.
Název v anglickém jazyce
The Develop of skills for inclusive education of Primary Teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with developing skills for inclusive education for student teachers for 1st Primary School. We use their feedback at the end of the study, which could be incorporated in further optimizing the study program.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.
ISBN
978-80-210-5561-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
45-56
Název nakladatele
PdFMU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—