Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Pauses in the Perception and Classification of Audio Texts by Learners of German

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055722" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055722 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Zur Rolle der Pausen in der Wahrnehmung und Bewertung von Hörtexten durch Deutschlernende

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das Kapitel präsentiert die Pausengestaltung in Hörtexten als Kriterium zur Bestimmung der Authentizität und verdeutlicht dies anhand der Analyse von zwei Beispieltexten. Weiters werden die Ergebnisse einer exemplarischen Studie gezeigt, die, auf diesemAnalyseprinzip aufbauend, Aufschluss darüber geben sollte, ob Deutschstudierende einen nicht-authentischen ? ?künstlichen, gespielten? ? Hörtext als solchen erkennen und ob sie die Form und Distribution der Pausen als Grund für ihre Textklassifizierung angeben.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Pauses in the Perception and Classification of Audio Texts by Learners of German

  • Popis výsledku anglicky

    The following chapter presents the form and distribution of pauses in spoken texts as a criterion to define the authenticity of these texts and illustrates it on the basis of the analysis of two text examples. Furthermore, the results of an exemplary study that was based on this analytical principle are presented and discussed. The objective of this study was to investigate if learners of German detect a non-authentic spoken text and if they mention the form and the distribution of pauses as a reason for their classification of the text.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Věra Janíková, Michaela Píšová, Světlana Hanušová a kol.: Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků

  • ISBN

    978-80-210-5718-0

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    91-100

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly