Hesitation phenomena in German as a foreign language and their presentation in learning and teaching materials
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055736" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055736 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Häsitationen bei Deutschlernenden und ihre Behandlung in DaF-Unterrichtsmaterialien
Popis výsledku v původním jazyce
Der Artikel präsentiert Ergebnisse einer exemplarischen Analyse. Ziel war es aufzuzeigen, dass Häsitationsphänomene im Audioangebot von DaF-Lehrwerken nur sehr selten oder unsystematisch vorkommen und dass dadurch kein rezeptiver und kein textsortenadäquater Zugang zu diesen Phänomenen geschaffen wird.
Název v anglickém jazyce
Hesitation phenomena in German as a foreign language and their presentation in learning and teaching materials
Popis výsledku anglicky
The article presents the resultats of an analysis of the audiotexts in textbooks for German as a foreign language. The results underline that they do not offer an access to hesitation phenomena because these are represented very seldom and in a non-correct way concerning text types of sponaneous oral language production.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
sprechen. Zeitschrift für Sprechwissenschaft, Sprechpädagogik, Sprechtherapie, Sprechkunst
ISSN
0724-1798
e-ISSN
—
Svazek periodika
52/28. Jg.
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
44-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—