Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza experimentů metodou videostudie v hodinách fyziky na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055763" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055763 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza experimentů metodou videostudie v hodinách fyziky na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje výsledky výzkumu zaměřeného na experimentování v hodinách fyziky na základní škole. Pro tento výzkum byla použita metoda videostudie, kategoriální systémy se zaměřují fáze experimentování, experiment demonstrační a žákovský a experiment kvalitativní a kvantitativní. Mezi uvedenými kategoriálními systémy jsou hledány vzájemné korelace mezi dvěma proměnnými, které uvádíme v grafické podobě, doplněné naším komentářem.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of experiments with methods videostudy in physics classes at secondary school

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the results of research on experimentation in physics classes in secondary school. For this research method was used video study, categorical systems focus phase of experimentation, experiment and demonstration experiment of pupils and qualitative and quantitative. Between these categorical systems are searched mutual correlation between two variables, which are given in graphical form, together with our commentary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5.

  • ISBN

    978-80-261-0030-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    174-180

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku