Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055804" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055804 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je prezentována příprava výzkumu zaměřeného na využití speciálně pedagogických metod, zejména metody strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Preparation of Children with Autistic Spectrum Disorder during Transition from Kindergarten to Elementary School with Emphasis on Structured Learning
Popis výsledku anglicky
This chapter presents the preparation of research focused on utilization of specialized teaching methods, especially the structured learning method and its application on children with autistic spectrum disorder. The main objective of the realized research is to analyse the specialized educational intervention on children with autistic spectrum disorder during pre-school and elementary education, with an emphasis on structured learning as pre-condition for compulsory education. The research is realizedin Moravian-Silesian Region
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
24-35
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—