Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jewish und non-Jewish childhood during the Second World War in the German written children and juvenile literature.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055830" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055830 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Darstellung der jüdischen und nichtjüdischen Kriegskindheit und -jugend in der deutschsprachigen Kinder- und Jugendliteratur

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dieser Artikel befasst sich mit der Darstellung der jüdischen und nichtjüdischen Kindheit während des Zweiten Weltkrieges in der deutschsprachigen Kinder- und Jugendliteratur. Die wichtigsten Motive der jüdischen Kindheit werden anhand des Tagebuches derAnne Frank definiert. Bei der Gestaltung des Tagebuches der Anne Frank als Comics war ich bemüht, die Methoden und Vorgehen kritisch zu beobachten, wie die alt werdenden Themen der Jugendliteratur den jungen Lesern attraktiv und zugänglich gemacht werden können.Letztendlich habe ich die formale und inhaltliche Seite der Comic-Fassung mit der Originalfassung des Werkes Anne Frank Tagebuch verglichen und der kritischen Analyse unterworfen.

  • Název v anglickém jazyce

    Jewish und non-Jewish childhood during the Second World War in the German written children and juvenile literature.

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the presentation of the Jewish and non-Jewish childhood during the Second World War in the German children and juvenile literature. The most important features and differences of both literatures were defined and with help of various examples of the primary literature substantiated. An extra attention was aimed at the Diary of Anne Frank. By the Comic-version of the Diary of Anne Frank I observed the methods and procedures how the old becoming topics of the juvenile literature todevelop them attractive for young readers. Finaly I compared critically the content of the Diary of Anne Frank with the Comic-version of the book.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache

  • ISSN

    1803-4411

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    2-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus