Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055844" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055844 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje příklady cílených zásahů, které směřují ke změnám ve studentově pojetí výuky výtvarné výchovy. Intervence reagují na výsledky výzkumného šetření, především na jevy, které jsou v rozporu s aktuálními cíli výtvarné výchovy v primárnímvzdělávání. Jsou zaměřeny na obsah výtvarných disciplín, také se zabývají formou, kterou výuka probíhá. Intervence nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou ovlivnit vztah studentů k výtvarné výchově i pojetípředmětu.

  • Název v anglickém jazyce

    Examples of interventions to the student?s conception of Art Education in Primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents examples of interventions, which lead to a change of students conception of Arts. They respond to results of a research, especially effects, which are the inconsistence of actual goals of Arts in primary school. They focus on the content of Art disciplines and also on the form of how the classwork proceeds. They offer the space for creative accesses and the most important thing is to gain new knowledge and experience, which can influence relationship of students toward Art and conception of classwork of Art Education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitelovo myslenie a uvažovanie

  • ISBN

    978-80-89443-10-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    220

  • Strana od-do

    164-169

  • Název nakladatele

    OZ V4

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku