Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056096" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056096 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Popis výsledku v původním jazyce
V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje ?Hodnocení školního prostředí? pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žákůsamotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.
Název v anglickém jazyce
Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School
Popis výsledku anglicky
In this chapter the outcomes from research are introduced. We present the pedagogical tool ?School Life Evaluation Scale? for investigating effectiveness of preventive programmes at the school level. This research is based on pupils perspective.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different
ISBN
978-80-210-5731-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
273-280
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
MUNI PRESS
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—