Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prevence problémů chování ve škole a její evaluace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056096" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prevence problémů chování ve škole a její evaluace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje ?Hodnocení školního prostředí? pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žákůsamotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter the outcomes from research are introduced. We present the pedagogical tool ?School Life Evaluation Scale? for investigating effectiveness of preventive programmes at the school level. This research is based on pupils perspective.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different

  • ISBN

    978-80-210-5731-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    273-280

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    MUNI PRESS

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly