Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití všímavosti (mindfulness) v duševní hygieně pomáhajících profesí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00059691" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00059691 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití všímavosti (mindfulness) v duševní hygieně pomáhajících profesí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je odpovědět na otázku: Jaké jsou možnosti využití všímavosti v duševní hygieně pomáhajících profesí? Výzkumnou metodou je obsahová analýza. Při diskuzi nad touto otázkou bude nejdříve definována všímavost (ang.mindfulness), výzkumy v dané oblasti, současná aplikace této dovednosti do různých odvětví v pomáhajících profesích a její praktické využití v pedagogice. V závěru jsou nastíněny možnosti využití všímavosti v duševní hygieně v pomáhající profesi v kontextu klíčových kompetencí.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilizing mindfulness principles in mental health professionals

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of these issue is to answer the question: What are the possibilities of mindfulness utilization in mental heath of helping professionals? The research design is qualitative content analysis. The author presents a definitions of mindfulness, researches and actual applications of mindful skills to multiple areas in helping professions, especially in pedagogies. At the end of the issue are discussed possibilities of mindfulness utilization in mental health in context of key competencies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání a dnešní společnost.

  • ISBN

    9788090487796

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    573-580

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku