Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060019" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teacherstraining.
Název v anglickém jazyce
Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments
Popis výsledku anglicky
The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teacherstraining.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science Learning and Citizenship. Part 4.
ISBN
9789963700448
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
83-89
Název nakladatele
European Science Education Research Association
Místo vydání
Lyon, France
Místo konání akce
Lyon, France
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—