Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060019" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teacherstraining.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teacherstraining.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science Learning and Citizenship. Part 4.

  • ISBN

    9789963700448

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    83-89

  • Název nakladatele

    European Science Education Research Association

  • Místo vydání

    Lyon, France

  • Místo konání akce

    Lyon, France

  • Datum konání akce

    5. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku