Psychopedagogická korekce pomocí delfinoterapie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060865" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060865 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychopedagogická korekce pomocí delfinoterapie
Popis výsledku v původním jazyce
V textu je charakterizována delfinoterapie, jako jedna z možností přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Je zde také zahrnuta problematika rodinné terapie, kdy tato rodina vychovává dítě se zdravotním postižením či znevýhodněním. Dále článek představuje výzkumný projekt, v jehož souvislosti byla zpracována podrobná intrinsitní případová studie chlapce, který se zúčastnil šestidenní delfinoterapie. Vlastní delfinoterapie je charakterizována z pohledu instruktora. Případová studie se podrobně zaměřuje na rozbor situace, a to z různých úhlů pohledu. V článku jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky a prezentovány závěry výzkumného projektu.
Název v anglickém jazyce
Psycho-pedagogical Correction Using Dolphin Therapy
Popis výsledku anglicky
The text describes dolphin therapy as an option of approaches for pupils with special educational needs. There is also included the issue of family therapy, where the family raises child with disabilities and handicaps. Further, the article presents a significant project, in which context a detailed intransitive case study of a boy who took part in a six-day dolphin therapy was prepared. The dolphin therapy itself is characterized in terms of instructor. The case study focuses in detail on an analysis of the situation and from different perspectives. The article evaluates the specified research questions and presents the conclusions of the research project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
ISBN
9788021059412
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
465-478
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—