Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychopedagogická korekce pomocí delfinoterapie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060865" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060865 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychopedagogická korekce pomocí delfinoterapie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V textu je charakterizována delfinoterapie, jako jedna z možností přístupů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Je zde také zahrnuta problematika rodinné terapie, kdy tato rodina vychovává dítě se zdravotním postižením či znevýhodněním. Dále článek představuje výzkumný projekt, v jehož souvislosti byla zpracována podrobná intrinsitní případová studie chlapce, který se zúčastnil šestidenní delfinoterapie. Vlastní delfinoterapie je charakterizována z pohledu instruktora. Případová studie se podrobně zaměřuje na rozbor situace, a to z různých úhlů pohledu. V článku jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky a prezentovány závěry výzkumného projektu.

  • Název v anglickém jazyce

    Psycho-pedagogical Correction Using Dolphin Therapy

  • Popis výsledku anglicky

    The text describes dolphin therapy as an option of approaches for pupils with special educational needs. There is also included the issue of family therapy, where the family raises child with disabilities and handicaps. Further, the article presents a significant project, in which context a detailed intransitive case study of a boy who took part in a six-day dolphin therapy was prepared. The dolphin therapy itself is characterized in terms of instructor. The case study focuses in detail on an analysis of the situation and from different perspectives. The article evaluates the specified research questions and presents the conclusions of the research project.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.

  • ISBN

    9788021059412

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    465-478

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku