Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet, podcast - dotazníkové šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internet, podcast - dotazníkové šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie je součástí snahy o představení podcastu jako efektivního a moderního způsobu získávání informací pro studenty a stejně tak i jejich publikování pro pedagogy. Za tímto účelem byl proveden výzkum, spojený s dotazníkovým šetřením, zmapování situace na školách, ve kterých je podcast aplikován ve výuce chemie. Ze získaných výsledků vyplývá, že téměř všichni žáci mají jak doma, tak ve škole, přístup na internet. Nejdůležitější předpoklad pro nasazení podcastů je tedy splněn. Dále se ukázalo, že žáci jsou zvyklí internet používat i pro rozšiřování svých vědomostí. Cílová skupina je tedy z hlediska zvyklostí pro použití podcastu připravená. Stejně tak i vybavenost přenosnými zařízeními pro přehrávání podcastů je velká. Je možné tedy podcasty optimalizovat i pro tato zařízení tak, aby žáci mohli mít vzdělávací materiály neustále s sebou.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet, podcast - survey

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with survey of the research focused on utilization of Internet for education and investigates the situation on basic schools where we are going to use podcast for teaching of chemistry. We found that the Internet is widely available and students are prepared for podcast.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia.

  • ISBN

    9788021059085

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    181-185

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku