Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063073" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je představena Metoda dobrého startu tentokrát v netradičním pojetí s využitím u žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami. V úvodu je metoda charakterizovaná, jsou popsány její zásady a cíle, pozornost je věnována zejména struktuře cvičení a její modifikaci. Ve výzkumném projektu jsou charakterizováni čtyři žáci ze základní školy speciální, kteří pracují již delší dobu pod MDS. Popsáno je pět lekcí, které absolvovali a v závěru je uvedeno jejich vyhodnocení, doplněné obrazovou přílohou realizovaných aktivit.
Název v anglickém jazyce
Utilization of Modified Good Start Method for Pupils in Special Schools
Popis výsledku anglicky
The article presents the Good Start Method in an original context, when being used with pupils with intellectual and multiple disabilities. In the beginning we introduce the method and summarize its rules and aims. We focus namely on the structure of exercises and its modification. The research describes four pupils at a special school educated according to the Good Start method for a longer period of time. We describe five lessons they attended and their analysis and evaluation. Pictures illustrating activites which were carried out are added as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.
ISBN
9788021059412
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
562-591
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—