Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063087" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. V kapitole je analyzována mezinárodní klasifikace funkčních schopností, postižení a zdraví (ICF), charakterizován okruh osob s těžkým postižením a vysvětleny pojmy péče, terapie, podpora a vzdělávání, používané u žáků s těžkým postižením. V závěru je uveden příklad skupinové integrace žáků s těžkým postižením v základní škole.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Education of Pupils with Profound Impairments in Mainstream Schools
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on education of pupils with profound impairment and multiple impairments. The charter analyses the International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF) and characterizes the group of people with profound impairments. Furthermore, it offers definitions of terms: care, therapy, support and education. At the end of the charter we can find one case study.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
43-54
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—