Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063101" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola předkládá výsledky výzkumu založeného na sociometrickém šetření v deseti třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem. Je zde podrobně popsáno ověření výzkumných hypotéz. Význam zjištění a závěry výzkumu jsou diskutovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Peer Relationships of Pupils with Autism Spectrum Disorders as one of the Factors of Successful Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the results of research was based on social network methods of 10 classrooms, that included pupils with Asperger syndrome. In detail, the chapter describes the testing of the research hypotheses. Conclusions of research and implications of these findings are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.

  • ISBN

    9788021059955

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    261-269

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly