Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063101" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063101 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola předkládá výsledky výzkumu založeného na sociometrickém šetření v deseti třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem. Je zde podrobně popsáno ověření výzkumných hypotéz. Význam zjištění a závěry výzkumu jsou diskutovány.
Název v anglickém jazyce
Peer Relationships of Pupils with Autism Spectrum Disorders as one of the Factors of Successful Inclusive Education
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the results of research was based on social network methods of 10 classrooms, that included pupils with Asperger syndrome. In detail, the chapter describes the testing of the research hypotheses. Conclusions of research and implications of these findings are discussed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
261-269
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—