Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063142" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní tematickou linií textu je role individuálních odlišností dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování v procesu plánování tzv. informované intervence, které autoři vymezili ve svém výzkumu. Tyto odlišnosti však v tomto textu autor nechápe jako ?příčiny? či projevy ?problémového? chování, o jejichž eliminaci by se měly intervenční praktiky snažit. Individuální odlišnosti chápe jako východisko pro identifikaci individuálních edukačních potřeb těchto dětí. Identifikace odlišností a na nich založené následné vyvození edukačních potřeb představují dva výchozí kroky strategií informované intervence. Zájem informované intervence o specifika dítěte a jeho životní situace cílí na využívání přirozených zdrojů ať už dítěte samotného nebo jeho blízkého sociálního okolí.
Název v anglickém jazyce
Individual need as a basis of educational strategies of children with behavioural difficulties or with conduct disorder
Popis výsledku anglicky
Individual diff erences between children with behavioural diffi culties or children with conduct disorder are dealt with in the text not as causes of ?problematic? behaviour but as a starting point from which to identify individual educational needs of these children. Identifi cation of individual diff erences and individual needs are two basic steps of the process of informed intervention.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování
ISBN
9788021061347
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
27-34
Počet stran knihy
193
Název nakladatele
MUNI PRESS
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—