Školní a sociální inkluze u osob se zrakovým postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063678" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní a sociální inkluze u osob se zrakovým postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o kvantitativním výzkumu bariér školní inkluze žáků se zrakovým postižením. Výzkum probíhal v součinnosti s řediteli základních škol v Pardubickém kraji. Kapitola mapuje fáze celého výzkumu a představuje dílčí výstupy.
Název v anglickém jazyce
School and Social Inclusion of Individuals with Visual Impairments
Popis výsledku anglicky
This chapter presents a study of barriers in school inclusion of pupils with visual impairment. The research has been carried out in cooperation with principals of primary schools in the Eastern Bohemia Region. The chapter maps the main phases of the research and presents selected results.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
131-140
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—