Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj sociálních kompetencí u dětí v institucionální výchově s ohledem na předprofesní přípravu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063686" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj sociálních kompetencí u dětí v institucionální výchově s ohledem na předprofesní přípravu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku představíme výzkumný projekt, který je zaměřen na možnosti vzdělávání na střední škole v prostředí institucionální výchovy. Kapitola tematizuje problematiku předprofesní přípravy a rozvoj sociálních kompetencí v zařízeních ústavní a ochrannévýchovy. Jádrem kapitoly je prezentace první fáze výzkumného šetření zaměřujícího se na nabídku vzdělávacích oborů ve výchovných ústavech v ČR. V závěru je nastíněn další postup a metodologie výzkumného šetření orientovaného na sociální kompetence absolventů oborů středních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Skills Development of Children in Institutional Care with Regard to Pre-vocational Training

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter introduces a research project that focuses on learning opportunities in institutional care. The chapter focuses on issues of pre-vocational and vocational training and development of social competence in institutional care. Main part of thechapter is presentation of the first phase of research focusing on a range of training courses in educational care institutions. Next steps and methodology of the research oriented on social skills of secondary school graduates are mentioned at the end of the text.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    183-190

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly