Vzdělávání žáků cizinců ? Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064041" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání žáků cizinců ? Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola poukazuje na některé problémy, se kterými se potýkají žáci uprchlíci na českých školách. Zjištění těchto edukačních bariér proběhlo výzkumnou formou při které byly využity prvky otevřeného kódování a fenomenologické metodologie.
Název v anglickém jazyce
The education of migrant pupils - Educational barriers of the specific group of refugees living in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The chapter highlights some of the problems faced by refugee students living in Czech Republic. The findings of these educational barriers was in the form of the research that involved elements of open coding and phenomenological methodology.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie
ISBN
9788073152246
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
141-150
Počet stran knihy
221
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—