Genderové nerovnosti ve výuce angličtiny: kategoriální systémy a první kvantitativní sonda
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064314" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064314 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Genderové nerovnosti ve výuce angličtiny: kategoriální systémy a první kvantitativní sonda
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola představuje finální verze kategoriálních systémů vypracovaných pro potřeby analýzy videozáznamů vyučovacích hodin anglického jazyka z hlediska genderové (ne)rovnosti v přístupu k chlapcům či dívkám. Předkládá též vybrané výsledky kvantitativní sondy výuky anglického jazyka.
Název v anglickém jazyce
Gender inequalities in English lessons: systems of categories and first quantitative study
Popis výsledku anglicky
The chapter introduces final versions of systems of categories used in research into video-recordings of EFL lessons focusing on gender correctness. First results of quantitative content analysis are presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
217-229
Počet stran knihy
354
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—