Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

I žák, který má matematické nadání, může být v předmětu matematika neúspěšný

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064324" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064324 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    I žák, který má matematické nadání, může být v předmětu matematika neúspěšný

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku zkoumáme příčiny neúspěšnosti matematicky nadaného žáka ve vyučovacím předmětu matematika. V úvodní části se zabýváme důležitostí a postavením matematiky v minulosti i současnosti. Dále uvádíme charakteristiky nadaných žáků a způsob jejich výuky. Závěr článku je věnován motivacím jako jedné z možností zlepšení zájmu žáků nadaných i méně nadaných o matematiku.

  • Název v anglickém jazyce

    Also mathematically gifted pupil can be unsuccessful in mathematics.Interdisciplinary Relations between Physics and Chemistry (Surface Tension)

  • Popis výsledku anglicky

    In our contribution the reasons of unsuccessfulness of mathematically talented pupils are discussed. First part of the work deals with importance and role of mathematics in past and present. Characteristics of gifted pupils and the way of their educationis discussed in second part of the contribution. The conclusion deals with motivation as one of the methods improving interest of pupils gifted and less gifted in mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učíme nadané žáky

  • ISBN

    9788074641046

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    254-259

  • Název nakladatele

    Ostravská Univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku