Výzkum ontogenetických, typologických a interpretačních aspektů současných výtvarných projevů žáků základních a středních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064569" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum ontogenetických, typologických a interpretačních aspektů současných výtvarných projevů žáků základních a středních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum je zaměřen na zcela aktuální stav predispozice a metodologie výuky výtvarné výchovy s ohledem na zkoumání projevů dětí a studentů vznikajících v prostředí české školy. Doposud nebyl takový výzkum konán ve větším rozsahu, pouze na úrovni diplomových prací. Do výzkumu bude zapojeno 200 studentů magisterského studia, kteří se budou věnovat sběru dat. Vybraná skupina studentů a doktorandů ? asi 10 osob bude nasbíraná data shromažďovat, třídit a zpracovávat metodou kvalitativního kazuistického hodnocení. V závěru grantového projektu bude navržen několikastupňový model aplikačních doporučení pro školy. Projekt významně ovlivní praxi studentů na základních a středních školách. Studentská praxe se stane součástí výzkumu. Výzkum je propojen s tématy dizertačních prací doktorandů Doc. Hany Stehlíkové-Babyrádové.
Název v anglickém jazyce
Ontogenetic research, typological and interpretive aspects of contemporary artistic expressions of primary and secondary schools
Popis výsledku anglicky
Research is focused entirely on the current state of predisposition and methodology of art education with a view to exploring expressions of children and students produced in the Czech school. Until now, such research has not been held in greater extentat the level theses. Do the research involved 200 Master students, who will pay for data collection. The selected group of students and PhD students - about 10 people collected data will be collected, sorted and processed by qualitative assessment kazuistického. At the end of the grant project will be designed in a multi-model application recommendations for the school. The project will significantly affect the practice of students in elementary and secondary schools. Students practice becomes part of the research. The research is linked to the topic of this dissertation doctoral Doc. Hany Stehlikova-Babyrádová.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021060395
Místo vydání
Brno
Název nakladatele resp. objednatele
Masarykova univerzita
Verze
CD-ROM
Identifikační číslo nosiče
N/A