Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plurillingualism and language policy in the society and in language teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066587" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066587 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Mehrsprachigkeit in der Sprachenpolitik, Gesellschaft und im Fremdsprachenunterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ausgehend von den Notwendigkeiten der europäischen Mobilität und Integration ist das Thema Mehrsprachigkeit in den letzten Jahren zu einem Schlagwort und Trend in der sprachenpolitischen Diskussion ebenso wie in der Forschung geworden. Der Artikel befasst sich einerseits mit der Frage, wie die europäischen Ideen in den Bestimmungen der nationalen Sprachenpolitik umgesetzt werden und andererseits mit der realen Sprachensituation an den Schulen sowie im Fremdsprachenunterricht. Die Umsetzung der europäischen Idee der Mehrsprachigkeit wird kritisch hinterfragt, indem neueste Forschungsergebnisse aus der Tschechischen Republik ausgewertet werden.

  • Název v anglickém jazyce

    Plurillingualism and language policy in the society and in language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the needs of European mobility and integration, the subject of multilingualism in recent years has become a buzzword and trend in the language policy debate as well as in research. The article focuses on the one hand on the question of how European ideas are implemented in the provisions of the national language policy and the other with the real language situation in the schools as well as in foreign language teaching. The implementation of the European idea of multilingualism is critically questioned by recent research results are evaluated from the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0321" target="_blank" >GAP407/11/0321: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CUDZIE JAZYKY V PREMENÁCH ČASU III

  • ISBN

    9788055315102

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    71-80

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku