Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distanční vzdělávání a hudební e-learning na PdF MU ? zkušenosti a výhledy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00069635" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00069635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/Obsahy/2013/obsah_hv_2_2013.pdf" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/Obsahy/2013/obsah_hv_2_2013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Distanční vzdělávání a hudební e-learning na PdF MU ? zkušenosti a výhledy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning je na českých univerzitách běžnou formou distančního vzdělávání již přibližně deset let. Na počátku bylo potřeba překonávat jistou skepsi, která částečně přetrvává ještě dnes. Ale situace se stále zlepšuje a naši studenti využívají možnosti nabízené novými technologiemi, aplikacemi a vzdělávacími programy připravovanými univerzitními učiteli a počítačovými specialisty. V současnosti je tento vývoj zaměřen na tzv. nová média, Web 2.0 a E-learning 2.0 s jejich myšlenkou interaktivity a sdílených obsahů. Tento článek vychází z dlouhodobého výzkumu autora.

  • Název v anglickém jazyce

    Distance education and musical E-learning at PdF MU (Faculty of Education of Masaryk University) - experience and perspectives

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning has been common form of distance education at Czech universities for about ten years. At the beginning, it was necessary to overcome some scepticism which partially survives even today. But the situation is constantly getting better and our students enjoy the possibilities offered by new technologies, applications, and education programs prepared both by university teachers and IT experts. Nowadays, this development is focused on so called new media, Web 2.0 and E-learning 2.0 with their concepts of interactivity and shared contents. This study is coming from the longtime research of the author.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    HUDEBNÍ VÝCHOVA - časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21/2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    21-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus