Distanční vzdělávání a hudební e-learning na PdF MU ? zkušenosti a výhledy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00069635" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00069635 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/Obsahy/2013/obsah_hv_2_2013.pdf" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/Obsahy/2013/obsah_hv_2_2013.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční vzdělávání a hudební e-learning na PdF MU ? zkušenosti a výhledy
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning je na českých univerzitách běžnou formou distančního vzdělávání již přibližně deset let. Na počátku bylo potřeba překonávat jistou skepsi, která částečně přetrvává ještě dnes. Ale situace se stále zlepšuje a naši studenti využívají možnosti nabízené novými technologiemi, aplikacemi a vzdělávacími programy připravovanými univerzitními učiteli a počítačovými specialisty. V současnosti je tento vývoj zaměřen na tzv. nová média, Web 2.0 a E-learning 2.0 s jejich myšlenkou interaktivity a sdílených obsahů. Tento článek vychází z dlouhodobého výzkumu autora.
Název v anglickém jazyce
Distance education and musical E-learning at PdF MU (Faculty of Education of Masaryk University) - experience and perspectives
Popis výsledku anglicky
E-learning has been common form of distance education at Czech universities for about ten years. At the beginning, it was necessary to overcome some scepticism which partially survives even today. But the situation is constantly getting better and our students enjoy the possibilities offered by new technologies, applications, and education programs prepared both by university teachers and IT experts. Nowadays, this development is focused on so called new media, Web 2.0 and E-learning 2.0 with their concepts of interactivity and shared contents. This study is coming from the longtime research of the author.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
HUDEBNÍ VÝCHOVA - časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
21/2013
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
21-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—