Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností ve vybraných zahraničních oblastech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072004" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností ve vybraných zahraničních oblastech
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je zaměřena na problematiku podpory žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu ve vybraných zahraničních oblastech. Cílem je analyzovat poznatky z dílčích výzkumných projektů prováděných v Německé spolkové zemi Baden-Württemberg, ve Slovinské republice a v USA ve státě Texas.
Název v anglickém jazyce
Teaching Pupils with Communication Disorders in Selected Countries
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on the support for pupils with communication disorders in mainstream schools in selected countries. The main objective is to analyse findings from partial research projects carried out in Germany in Baden-Württemberg, the Republic ofSlovenia and the USA in the State of Texas.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
103-111
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—