Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072011" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je zaměřena na použití alternativních metod na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
Název v anglickém jazyce
The Use of Elements of Alternative Methods in Teaching Pupils in Practical Primary Schools
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on the use of alternative methods in practical primary schools in the Czech Republic. The chapter presents a research project, which was realized in the year 2011. Partial results and conclusions are presented in the chapter.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
182-191
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—