Společné aspekty rodinného prostředí u sebepoškozujících se jedinců v období dospívání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072118" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společné aspekty rodinného prostředí u sebepoškozujících se jedinců v období dospívání
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole ?Společné aspekty rodinného prostředí u sebepoškozujících jedinců v období dospívání? předtsavujeme téma, které poukazuje na aktuální problematiku záměrného sebepoškozování. Uskutečněný výzkum mapuje situaci v rodině dospívajících, složení rodiny a její případný vliv na vznik záměrného sebepoškozování u dospívajících jedinců. Součástí výzkumného šetření je sonda do pedagogického sboru, kdy jsme zjišťovali postoj pedagogů k záměrnému sebepoškozování a jejich kompetence k řešení tohoto problémuu žáků, resp. studentů. Dále jsme zpracovali kazuistiky tří probandů, ve kterých jsme hledali shodné faktory vedoucí k tomuto jednání. Rovněž jsme oslovili klinického psychologa z FN v Plzni, který zodpověděl několik otázek k danému tématu.
Název v anglickém jazyce
Common Aspects of Family Environment in Self Harming Individuals in Adolescence
Popis výsledku anglicky
"Common aspects of family environment on self harming individuals in adolescence" is a theme that highlights the current problems of deliberate self-harm. Our research focuses on the situation of adolescents in the family, family composition and its potential impact on the emergence of deliberate self-harm in adolescents. The research is to probe into the teaching staff, when we examined the attitude of teachers towards deliberate self-harm and their competence to solve this problem with their pupils, respectively. students. We have also prepared a case study of three probands, in which we seek the same factors leading to this behavior. We also contacted a clinical psychologist from the University Hospital in Pilsen, which has been answered a few questions on this topic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.
ISBN
9788021066458
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
152-162
Počet stran knihy
256
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—