Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072434" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivování nadaných žáků v matematice s využitím různých speciálních postupů.
Název v anglickém jazyce
Motivation and diagnostics of students gifted in science
Popis výsledku anglicky
The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation of gifted students using various specific practices in mathematics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku
ISBN
9788073152444
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
55-69
Počet stran knihy
137
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—