Motivace nadaných studentů ve výuce matematiky užitím paradoxů v pravděpodobnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072436" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072436 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace nadaných studentů ve výuce matematiky užitím paradoxů v pravděpodobnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola obsahuje závěry výzkumu problémového přístupu ke studentům při výuce pravděpodobnosti. V úvodu shrnujeme poznatky o motivaci a o řešení problémů, o problémových úlohách a poukazujeme na velký motivační náboj těchto metod. Příspěvek dále obsahujetři náměty týkající se paradoxů v pravděpodobnosti. Poukazujeme na atraktivitu této metody pro studenty a na její velký motivační náboj.
Název v anglickém jazyce
The Motivation of Gifted Students in Mathematics using the Probability Paradoxon
Popis výsledku anglicky
The chapter contains the results of the research of problem teaching which are closely connected with the possibility of research approach of students to solving a mathematical problem. The article contains topics concerning motivation, of research of problems and problem tasks. There are three probability paradoxon presented. We pointed out the attractiveness of this method and great motivational charge.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
ISBN
9788021066052
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
124-130
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—