Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace nadaných studentů ve výuce matematiky užitím paradoxů v pravděpodobnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072436" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072436 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace nadaných studentů ve výuce matematiky užitím paradoxů v pravděpodobnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola obsahuje závěry výzkumu problémového přístupu ke studentům při výuce pravděpodobnosti. V úvodu shrnujeme poznatky o motivaci a o řešení problémů, o problémových úlohách a poukazujeme na velký motivační náboj těchto metod. Příspěvek dále obsahujetři náměty týkající se paradoxů v pravděpodobnosti. Poukazujeme na atraktivitu této metody pro studenty a na její velký motivační náboj.

  • Název v anglickém jazyce

    The Motivation of Gifted Students in Mathematics using the Probability Paradoxon

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter contains the results of the research of problem teaching which are closely connected with the possibility of research approach of students to solving a mathematical problem. The article contains topics concerning motivation, of research of problems and problem tasks. There are three probability paradoxon presented. We pointed out the attractiveness of this method and great motivational charge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II

  • ISBN

    9788021066052

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    124-130

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku