An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073953" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00073953 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Popis výsledku v původním jazyce
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S ?Power in the classes taught by student teachers?. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
Název v anglickém jazyce
An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Popis výsledku anglicky
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S ?Power in the classes taught by student teachers?. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Moc ve školních třídách studentů učitelství</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů